Harta emoţiilor din degete: Tehnica ce te scapă de stres, anxietate, frică şi depresie

NoobZ
de - acum 9 luni în Cultura

Cel mai probabil ai auzit de acupunctură? Reflexologia este asemănătoare cu acupunctura. Aceasta foloseşte capacitatea naturală a corpului de a se vindeca, folosind o cantitate concentrată de energie în anumite puncte.

Pentru depresie, anxietate, stres post traumatic sau alte probleme, o practică numită Jin Shin Jyutsu a fost stabilită drept cea mai eficientă metodă de relaxare.

Citeşte şi: Alege o piatră şi află ce dezvăluie aceasta despre tine

Mary Murmeister a popularizat această tehnică în anii 1950, după ce a studiat în Japonia.

Care sunt degetele care te scapă de tensiune

Unele degete te eliberează de factorii de stres, precum frica sau anxietatea, în vreme ce altele se concentrează pe diferite probleme.

Această tehnică de relaxare poate fi aplicată în orice moment: când te uiţi la TV, când conduci, citeşti o carte sau aştepţi la coadă la impozite şi taxe.

Citeşte şi: Testul mâinii: Lungimea şi forma îţi trădează personalitatea

Energia circulă prin copul uman exact aşa cum o face sângele. Fiecare deget în parte se ocupă de câte o emoţie pe care o ai. Spre exemplu, degetul mare te scapă de tensiunea grijilor, arătătorul de frică, mijlociul de furie, inelarul de tristeţe şi degetul mic îţi poate veni în ajutor atunci când încerci să faci un lucru, dar îţi este teamă să nu dai greş (ţine mai degrabă de stima de sine).

Poţi să îţi detensionezi fiecare deget în parte sau îl poţi alege pe cel care corespunde cu stare pe care o ai. Aşază-te liniştit pe pat, fotoliu sau un scaun şi ţine degetul în mâna opusă pentru 2 – 5 minute, inspiră şi expiră adânc şi continuă procedura cu alt deget atunci când simţi pulsul energiei în deget.

Citeşte şi: 8 profeţii ale lui Nostradamus pentru 2016

Dacă nu simţi pulsul, Mary precizează că nu este pentru că tehnica nu funcţionează, ci pentru că este necesară o perioadă mai lungă şi mult exerciţiu până să reuşeşti să îţi canalizezi energiile. Nu este indicat să îţi pocneşti articulaţiile, o practică destul de des utilizată de persoanele care sunt tensionate.

Pentru prevenirea bolilor de inimă și alungarea stărilor de stres – exercițiul Hasta sau “renumărarea degetelor” este cel mai potrivit. Pentru a face acest lucru, apasă-te uşor pe vârful degetelor, apoi îndoaie pe rând degetele timp în care fă o mișcare circulară a încheieturilor. Mişcările să nu fie forţate, ci să vină de la sine.