More

Review BenQ W2000: M-am jucat cu el şi iată ce am aflat

URMĂREȘTE-NE

16,065FaniÎmi place
    1,142CititoriConectați-vă
    13,030AbonațiAbonați-vă

Deja a devenit o obişnuinţă pentru cei apropiaţi să mă audă spunând că merg acasă să vizionez un film în sufragerie, în timp ce savurez gustărele deloc prietenoase şi care pot oricând să aducă kilograme în plus pe aripioare.

Nu mai este o noutate că îmi place să testez proiectoare şi că am alocat un perete doar pentru serialele preferate sau show-urile de stand-up comedy pe care îmi place să le revăd ori de câte ori simt nevoia să îmi ridic moralul.

Videoproiectorul TH670s de la BenQ a fost cel care a spart gheaţă şi pe care l-am folosit pentru prima dată când mi-am transformat sufrageria în sală de cinema. Asta se întâmpla pe durata concediului de vară, când am alocat câteva zeci de ore bune filmelor şi lenevirii.

A urmat BenQ W2000, un produs nu doar de 2 ori mai scump decât primul, ci şi de 2 ori mai bun şi mai elegant. Detaliile tehnice sunt şi ele importante, dar nu oricine se pricepe la ele, iar lucrul pe care clienţii îl observă prima dată şi de care se simt sau nu atraşi este designul. Acesta este modern, elegant şi se potriveşte perfect în orice încăpere a casei tale.

În plus, este de precizat faptul că, W2000 oferă cel mai scăzut nivel de zgomot din clasa sa, surclasând generaţia W1070, pe care l-am văzut în acţiune, dar nu l-am testat la mine acasă, cel puţin nu încă, mai ales pentru că vreau să ajung să realizez câte un review-uri pentru proiectoarele lansate pentru toate buzunarele.

Nu mai trebuie să precizez că experienţa vizuală a fost una pe măsura aşteptărilor şi că în timpul vizionării unor filme la calitate FullHD chiar am uitat că mă aflu la mine acasă şi nu într-o sală de cinema. Pentru că locuiesc la parterul blocului, iar temperaturile din această vară nu au fost deloc prietenoase şi a trebui să ţin în permanenţă fereastra deschisă, am avut aproape seară de seară vecini care au ales să iasă la o bere în faţa blocului şi să mai arunce o privire pe peretele din sufrageria mea pentru a viziona anumite secvenţe din filme.

BenQ W2000 vine cu noua tehnologie audio îmbunătăţită, care oferă experienţă audio destul de bună, dar am preferat în continuare să folosesc boxa mea wireless UE ROLL, a cărei acustică mi se pare mult mai bună şi mai potrivită pentru vizionarea filmelor la mine acasă, mai ales că încăperea nu este antifonată. Chiar dacă nu utilizez un videoproiector pentru a viziona filmele şi mă rezum doar la laptop, cu siguranţă nu uit să conectez boxa.

Proiectorul W2000 poate fi utilizat şi pentru a obţine imagini cu diagonale mai mici, nu neapărat de dimensiunea peretelui din sufragerie. Totul ţine de preferinţele utilizatorilor. Spre exemplu, dacă aleg să stau în fotoliu să vizionez o emisiune sau un film, aleg o proiecţie cu diagonala mai mică, dacă mă cuibăresc în pat, merg pe varianta pe tot peretele.

Am reuşit să proiectez filmele din diferite unghiuri ale încăpării, iar asta folosind funcţia Keystone sau Keystone 2D în funcţie de ajustările de care a fost nevoie. Nu se pune problema să ai dureri de cap sau de vedere când vizionezi un film folosind acest proiector, iar dacă mai luăm în calcul că proiecţia poate fi făcută pe orice suprafaţă pentru că funcţia Wall Color Correction ajustează culorile pentru a menţine experienţa de vizionare fidelă înregistrării originale, pe orice suprafaţă de culoare, înţelegem din nou de ce dispozitivul îşi merită cu adevărat banii.

Destul de mulţi vor veni cu nenumărate motive pentru care să achiziţionezi un smart TV sau un televizor cu diagonala mare pentru sufragerie, decât un proiector, dar ţin să menţionez că din 30 – 31 de zile cât are o lună, nu ştiu dacă apuc să deschid smart TV-ul de 10 ori puse cap la cap. Preţurile televizoarelor smart variază între 1000 – 10000 lei sau poate chiar mai mult, iar aceleaşi variaţii de preţuri sunt şi în ceea ce priveşte videoproiectoarele. Deciziile finale vin pe baza funcţiilor pe care le au dispozitivele sau brandul de care aparţin.

Încă nu pot spune că am găsit videoproiectorul perfect, în care să investesc o sumă frumuşică de bani, dar cert este că experienţa de vizionare diferă de la o testare la alta şi cred că mă îndrept cu paşi repezi şi siguri de decizia finală. Recomand proiectorul BenQ W2000 persoanelor care deţin o sufragerie de dimensiuni generoase, dar care nu îşi doresc o astfel de jucărie numai pentru relaxare, ci şi pentru prezentarea proiectelor profesionale, pentru că trebuie să recunosc că o prezentare poate prinde o cu totul altă culoare atunci când foloseşti videoproiectorul potrivit.

Iar pentru că tot se dezbate în ultima perioadă conceptul de homeschooling, un proiector BenQ W2000 este mai mult decât necesar pentru anumite activităţi cu cel mic, indiferent de vârsta pe care o are. Aşadar, dacă ai decis să îţi pregăteşti copilul acasă şi nu mai vrei să îl trimiţi la şcoală, când veţi dezvolta laboratorul de studiu din casa voastră, nu uitaţi că un proiector este de bun augur la casa omului întreprinzător. Cel mic ar putea să scape de teama de a vorbi în public şi ar putea învăţa să îşi prezinte proiectele şi ideile cu mult mai mare uşurinţă.

Imagini cu BenQ W2000

20160811_113829 20160811_113919 20160811_114003

Cele mai noi știri