Home Smart Gadgets REVIEW HyperX Cloud Revolver: Pasionații de jocuri shooter au acum un aliat...

REVIEW HyperX Cloud Revolver: Pasionații de jocuri shooter au acum un aliat de nădejde

0

Cu bunăvoința Kingston Co Inc. și a agenției Smartpoint am avut posibilitatea să testăm Căștile de gaming HyperX Cloud Revolver™ pentru o perioadă mai lungă de timp, iar acest lucru ne-a ajutat să aflăm lucruri interesante despre produs, mai ales pentru că am experimentat calitatea acestora în timp ce am jucat Overwatch.

HyperX Cloud Revolver™ oferă o calitate și o precizie a sunetului superioară datorită difuzoarelor de 50mm, atât în shootere-le first person cât și în jocurile open environment, dar căştile sunt special create pentru jocurile shooter, unde claritatea şi fidelitatea sunetului se fac simţite.

Am testat căştile HyperX Cloud Revolver™ în cadrul mai multor sesiuni intense de Overwatch, cel mai nou joc Blizzard, acesta fiind poate cel mai bun mod şi cel mai potrivit joc pentru a sublinia necesitatea unui sunet de calitate.

20160509_175138

HyperX Cloud Revolver™ beneficiază de un interval audio mai larg ce creează adâncime și lățime pentru o precizie audio îmbunătățită. Cu aceste căști ai posibilitatea să auzi cu mai multă precizie locația oponentului tău, chiar și când acesta se află mai departe. Astfel, îți poți da seama mult mai uşor ce inamic urmează să înfrunţi, lucru ce poate face diferenţa între un asalt direct (dacă este Tracer, spre exemplu) şi o retragere strategică (dacă avem de-a face cu un Roadhog).

Sunetele din Overwatch îmbunătăţesc considerabil gameplay-ul, iar aici nu ne limităm la muzică sau la sunetul armelor şi al proiectilelor care se îndreaptă către ţintă, ori muzica tematică ce acompaniază fiecare hartă, ci la maniera prin care Blizzard oferă un volum mare de informaţii prin intermediul sunetului din joc.

Când HyperX Cloud Revolver™ spune că oferă sunet de studio de înregistrări, nu te înșală cu nimic, iar dovadă este chiar voiceover-ul de pe materialul video de prezentare pe care îl poți viziona mai jos și care a fost înregistrat cu ajutorul microfonului de pe căști. Driverele direcționale rafinate de 50 mm sunt poziționate paralel cu urechile pentru un sunet curat, clar, cu basul îmbunătățit.

Proiectate în Germania, aceste căști au bandă de susținere metalică oferind astfel durabilitate. Mai mult decât atât, acestea au un design plăcut și confortabil, iar pentru că sunt realizate din aluminiu, au o izolare fonică bună datorită cupelor din spumă cu memorie. Optimizate pentru o experiență cât mai plăcuta a jocului, HyperX Cloud Revolver™ oferă un sunet fidel. Microfonul detașabil cu funcție noise-cancellation îmbunătățește claritatea și reduce zgomotul de fundal. Căștile HyperX Cloud Revolver™ sunt compatibile cu PC, Xbox One, PS4, Wii U și Mac.

Deși prețul poate părea destul de mare la o primă vedere, HyperX Cloud Revolver™ merită investiția. Calitatea sunetului în joc este impecabilă, bass-ul e foarte bun, nu acoperă celelalte sunete și cu siguranță când vine vorba de volum nu vei experimenta acele probleme neplăcute de microfonie care se întrevăd atunci când utilizezi o pereche de căști neadecvate.

În video-ul de mai jos puteți urmări o scurtă prezentare a căștilor în timpul unor sesiuni Overwatch. Nu ezitați să ne lăsați întrebări și opinii în secțiunea de comentarii de mai jos!