Home Lifestyle Cultura 6 exerciţii pentru ochi pe care ar trebui să le faci zilnic

6 exerciţii pentru ochi pe care ar trebui să le faci zilnic

0

Exerciţiile pentru ochi sunt la fel de importante ca cele pentru spate, în special dacă eşti o persoană sedentară şi lucrezi mai mult de 8 ore pe zi la calculator.

Toate aceste exerciţii ar trebui realizate fără să porţi ochelari sau lentile de contact, fără să te grăbeşti şi în momentele în care eşti relaxat.

Pentru îmbunătăţirea circulaţiei intraoculare

1. Închide ochii pentru 5 secunde, apoi deschide-i tot pentru 5 secunde. Repetă acest proces de 8 ori.

2. Închide ochii şi masează uşor pleoapele, pentru aproximativ un minute, cu degetele arătătoare, folosind mişcări circulare. Atenţie! Ai grijă să nu apeşi pe ei.

Citeşte şi: Ce se întâmplă dacă îţi pui un cub de gheaţă la ceafă

3. Când te trezeşti dimineaţa, spală-te pe ochi întâi cu apă caldă, apoi cu apă rece. După amiaza, foloseşte din nou această procedură, dar de această dată întâi cu apă rece şi apoi cu apă caldă.

Pentru acomodare

4. Lipeşte un sticker de 5 mm în diametru de un geam şi poziţionează-te la 35 de cm de fereastră. Concentrează-te pe sticker pentru 2 secunde, apoi concentrează-te la un obiect care se află după fereastră (cum ar fi crengile copacului sau o clădire), de asemenea pentru 2 secunde. Repetă acest exerciţiu de 8 ori.

Pentru a-ţi odihni ochii

5. Cel mai bun mod prin care poţi face acest lucru este prin a-ţi închide ochii pentru câteva momente şi prin a vizualiza ceva plăcut. Pentru rezultate cât mai bune, acoperă pleoapele cu palmele calde.

Pentru întărirea muşchilor ochilor

Priveşte figurile de mai jos pe şi urmăreşte pe rând direcţia indicată de săgeţi. În cazul dreptunghiului, rombului, clepsidrei şi S-ului, imaginează-ţi cu ochii deschişi cum anume le-ai crea folosind puterea minţii.

No comments

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript

Exit mobile version