Home Sitemain Valencia este un oraș colorat și plin de viață

Valencia este un oraș colorat și plin de viață

Valencia este un oraș colorat

În turul nostru în #10țări #14orașe #20zile, am trecut și prin Valencia, Spania. Am văzut centrul orașului, ne-am bucurat de arta stradală, de mandarini și de oameni. Dacă vrei să te relaxezi într-un city-break în Valencia, nu sta prea mult pe gânduri. Valencia este un oraș colorat și plin de viață.

Pentru că nu am apucat să vedem tot, sigur o să ne întoarcem. Ne-ar fi plăcut să ajungem la Ciudad de las Artes y las Ciencias, Jardín del Turia și la Oceanogràfic. Cum de altfel n-ar fi fost de ratat Parque Gulliver. Dar nu ne-am încadrat cu timpul.

În schimb, am vizitat La Lonja de la Seda, Valencia Cathedral, Casco Histórico, Central Market. Am văzut și Gara de Nord din Valencia, Arena Coridelor din Valencia și Turnurile Serranos.

Valencia este un oraș colorat

Dacă mai stăteam o zi, prindeam Las Fallas. Este vorba despre cel mai gălăgios și colorat festival din Spania. Dar, măcar am prins un carnaval minunat în Vitoria. Imagini de acolo o să vedeți în vlogul cu aventura din Logroño.

Ne-am cazat prin Airbnb

Când ne întoarcem în Valencia, ne cazăm la hotel. Asta pentru că, deși am zis să dăm o șansă Airbnb, nu se compară confortul și igiena cu ceea ce primești la hotel. E drept, plătești cu câțiva zeci de lei mai mult pe noapte. Dar merită.

Ne-am cazat la 30 de minute de mers pe jos de centrul orașului. Avantajul este că în zona în care se află apartamentul poți să parchezi gratuit pe stradă. Dacă ești cu mașina, economisești în medie 30 de euro pentru 2 zile de stat în oraș. Cam atât ar costa dacă ar fi să parchezi la privat.

Gazda noastră a fost în regulă. Dar pentru că am închiriat doar o cameră și baia, am avut într-una dintre nopți vecini. Ceea ce înseamnă că intimitatea e redusă, iar la baie trebuie să mergi din timp, dacă vrei să prinzi loc. Ne-am simțit ca într-un cămin studențesc. Bine, totuși, că am ieșit să ne plimbăm cea mai mare parte din timp.

Cazarea a costat 137 lei/noapte. Camera este aceasta și dacă vreți să vă cazați aici trebuie să știți că este destul de friguroasă. Ar mai fi de precizat că din camera vecină se aude tot, ca și când persoanele ar fi cu tine în cameră.

Mâncarea nu ne-a costat mult

Micul dejun l-am luat în cameră. Am avut un supermarket la parterul blocului. Cu 16 euro am mâncat și am băut cafeaua amândoi în ambele dimineți. Apoi, ceva mai mult a costat masa de seară în oraș și sangria. Aproximativ 40 euro. Desigur, ține și de locul în care îți propui să mănânci și să bei.

Dacă vrei să călătorești cu buget redus, încearcă să scoți din calcul restaurantele din Valencia. Nu sunt cele mai ieftine. Întotdeauna e mai bine să mânânci la cazare.

Valencia este un oraș colorat și plin de viață – Ce am vizitat nu costat mult

Ce-i drept, doar la La Lonja de la Seda am plătit intrare. Câte 2 euro de persoană. Dar și 6 euro dacă era să coste biletul, ar fi meritat din plin. La casa Julietei din Verona am dat 6 euro și mi-a părut rău.

Valencia Cathedral, Casco Histórico și Central Market le-am vizitat gratuit. Apoi, ne-am mai plimbat pe străduțele Valenciei. Am admirat arta stradală, ne-am bucurat de energia tinerilor din Plaça de l’Ajuntament și am ascultat muzică.

Revenim în Valencia

Mai avem atât de multe de vizitat. Așa că, dacă aveți recomandări pentru noi, le așteptăm în comentarii. Valencia e prea frumoasă să îi acorzi doar o zi sau două. Sub 4 zile nu ai ce să cauți aici. Cel puțin, aceasta este părerea noastră. Voi ce spuneți?