Cum declanşezi starea de bine şi amintirile pozitive

Mădălina Gănescu
- 12.10.2015, 0:10 în Cultura
1

SHARES

Fericirea este un lucru greu de măsurat, dar oamenii de ştiinţă au încercat prin toate mijloacele să adune cele mai importante informaţii, care ne pot fi de folos în viaţa de zi cu zi, pentru a învăţa cum să fim mai fericiţi.

Ai auzit de hipocampus? Este acea zonă a creierului responsabilă pentru fericire şi amintiri pozitive.

Serotonina este un neurotransmiţător sintetizat din aminoacizi triptofan, găsiţi preponderent în curcan. Serotonina te ajută să înveţi mai uşor, să ai o stare de bine, să te odihneşti corespunzător, să ai o viaţă sexuală activă şi un apetit pentru tot ce e bun.

Citeşte şi: „Poarta către Rai” – Ce se întâmplă când masezi acest punct al urechii

20 de minute petrecute afară când vremea este bună te ajută să ai o stare mult mai pozitivă, să gândeşti limpede şi să fii mai deschis la noi orizonturi, dar mai ales îţi îmbunătăţeşte memoria de muncă.

Potrivit celor mai recente studii, persoanele căsătorite sunt cu 10% mai fericite decât persoanele necăsătorite.

Cele mai fericite ocupaţii sunt cele de: cleric, actor, arhitect şi pompier.

ekxcttx0nr1apei7rgg0

În toată lumea, consumerismul este CEA MAI MARE CAUZĂ a suprimării fericirii.

Cei mai mulţumiţi şi fericiţi oameni se află în Mexic şi Puerto Rico, în timp ce în Nigeria şi Mexic găsim cei mai optimişti oameni de pe planetă.

Citeşte şi: 50 de lucruri incredibile, dar adevărate, despre planeta Pământ

În întreaga lume, cei mai fericiţi oameni sunt reprezentaţi cu 94% în Islanda, 91% Danemarca, 91% Suedia, 91% Norvegia şi 90% Australia. În topul ţărilor cu cei mai fericiţi oameni de pe planetă, America se află pe locul 16.

Pentru a-ţi îmbunătăţi starea de spirit, temperatura de 13.9 grade Celsius este ideală. Mai mult decât atât, oamenii sănătoşi sunt cu 20% mai fericiţi decât media, aducerea pe lume a unui copil reduce fericirea cu 0.24% în medie, iar exerciţiile fizice te ajută să eliberezi proteine şi endorfină, care fac creierul mai fericit.

Citeşte şi: Cum afli cine este sosia ta

În repaus, creierul nu este foarte fericit, dar dacă faci 20 de minute de mişcare, starea ta de spirit devine de cel puţin 2 ori mai bună.

Într-un studiu ce a avut în vedere persoane care suferă de depresie, doar 9% dintre pacienţi s-au tratat prin exerciţii, 38% s-au vindecat cu medicamente, iar 31% s-au tratat cu medicamente şi exerciţii.

Dopamina este un neurotrasmiţător care ne ajută să echilibrăm centrii de plăcere şi recompensă ai creierului, să echilibrăm mişcarea şi răspunsurile emoţionale.

Dopamina se regăseşte în ciocănelele de pui, în peşte, lapte şi banane.

Persoanele private de somn nu pot avea idei pozitive, dar le este mult mai uşor să îşi amintească momentele negative.

Citeşte şi: Metoda Leonardo da Vinci: Cum să te odihneşti suficient în doar 4 ore

Într-un studiu al ZZZ, studenţii privaţi de somn şi-au amintit 81% dintre cuvintele negative şi doar 31% dintre cele pozitive.

Cei mai fericiţi copii de pe planetă se află în Mexic, Spania, Brazilia, Germania şi America.

2 ore pe săptămână, respectiv 100 de ore pe an, este timpul pe care ar trebui să îl petreci zilnic oferind o mână de ajutor comunităţii în care trăieşti.

YOUTUBE NOOBZ
Abonează-te pentru a primi conținut video GRATUIT de calitate!
 
COMENTARII

Comentarii

comentarii

YOUTUBE NOOBZ
Abonează-te pentru a primi conținut video GRATUIT de calitate!